EY.ai  AI-indsigt  |  Kontakt os

EY.ai, a unifying platform

Kunstig intelligens

EY.ai – en samlende platform

Hovedartikel Naivt at styre AI med god vilje

Lavet med AI-teknologi i samarbejde med EY-medarbejdere fra hele verden.

Hvad er din AI-ambition?

Skab tillid til AI

Udnyt robuste rammer og styring, der giver tillid og styrker ansvarlig transformation.

Skab eksponentiel værdi

Optimer præstationer, forbedr kunde- og medarbejderoplevelser og frigør nye kilder til bæredygtig vækst.

Styrk menneskers potentiale

Skab en fremtid, hvor et ubesværet samarbejde mellem mennesker og kunstig intelligens skaber ekstraordinære resultater.

    Sådan kan vi hjælpe

    Med EY.ai får du en partner, der forstår din virksomhed og branche, samler et helhedsorienteret økosystem og forbinder AI-kapabiliteter for at hjælpe dig med at drive AI-aktiverede forretningstransformationer.

    Mennesket som omdrejningspunkt

    Med udgangspunkt i vores erfaringer, perspektiver og indsigter inden for strategi, transformation, risiko, revision og skat leverer vi løsninger, der sætter mennesker i centrum for transformationen.

    Udforsk AI-indsigter

    Skab forbindelse til et holistisk økosystem

    Fra teknologi og erhvervsliv til akademiske pionerer. Vi forbinder til et mangfoldigt økosystem, der hjælper os med at sikre, at vi kan tilbyde omfattende AI-indsigter og løsninger.

    Lær om AI-økosystemer (EN)

    Implementer AI hurtigt og i stor skala

    Via EY Fabric, en af verdens største teknologiplatforme, hjælper vi med at sikre problemfri integration af ledende AI-evner til omfattende løsninger.

    Find ud af mere om AI-teknologi

    Udvalgte eksempler på cases

    Agil produktudvikling

    Mulighed: Detailvirksomheder har en interesse i at tilbyde et produktkatalog, der er på forkant med kundepræferencer og markedstrends. Den traditionelle proces for produktudvikling er tidskrævende og involverer evaluering af talrige muligheder, før der bliver taget en beslutning om endelige produkter.

    Løsning: Fremskynd designprocessen ved hjælp af generative AI-værktøjer trænet på salgs- og konkurrentdata, kundefeedback og tusindvis af billeder af funktioner og design. Ved hjælp af en række anvisninger (såkaldte prompter) kan kunstig intelligens supplere designerens proces med foreslåede ultrarealistiske, unikke designs inspireret af koncepter i realtid.

    Resultat: At reducere tidsforbrug til design, øge kundetilfredsheden og generere besparelser ved hjælp af AI-dreven designautomatisering. Denne tilgang kan også hjælpe med at opnå markedsdifferentiering og at komme hurtigt på markedet ved at reagere på realtidskoncepter og generere unikke og realistiske designs i overensstemmelse med kundens præferencer.

     

     

    Fashion designer sketch drawing costume concept

    Øget viden

    Mulighed: Bankansatte står over for udfordringer med at holde trit med hyppigt skiftende reguleringer, at forstå komplekse finansielle produkter, sikre sikkerhed i transaktioner og effektivt servicere kunder, mens graden af cybertrusler og forskellige finansielle behov stiger.

    Løsning: En AI-aktiveret vidensbase baseret på skræddersyet bankdata kan understøtte medarbejdere til at give præcis og hurtig information. Den AI-aktiverede vidensbase kan tilbyde oplysninger i realtid om aktuelle reguleringer, komplekse produktspecifikationer og opdaterede sikkerhedsprotokoller.

    Resultat: At sikre overholdelse af reguleringer, forbedre ensartetheden i distribueringen af produktinformationer, fremskynde kundeservice og forstærke sikkerhedsforanstaltningerne, hvilket i sidste ende fører til øget kundetilfredshed, reducerede risici og effektivisering.

     

     

    Diverse business team having a meeting in a creative workplace

    Accelererede kundeløsninger

    Mulighed: Teleselskaber står over for en væsentlig stigning i antallet af kundeservice-henvendelser og krav på tværs af forskellige områder, herunder både backend- og frontend-opgaver. Der er behov for operationel transformation for at imødegå stigende informationskrav, forespørgsler og klager fra kunderne.

    Løsning: En GenAI-aktiveret assistent kan øge effektiviteten hos kundeservicemedarbejdere ved at give transskriberinger af samtaler i realtid. Disse assistenter foreslår dynamiske handlinger og anvender AI-drevne automatiseringer til at guide samtalen og fremskynde sagens afklaring.

    Resultat: At forbedre teleselskabers kundeservice ved at sikre sammenhængende og kvalitetsfulde svar og reducere tiden for afklaring af sager. Øge kundetilfredsheden samtidig med at give medarbejdere realtidsværktøjer og indsigt til kontinuerlig forbedring.

     

     

    Woman trader desk headset New York.jpg

    Anerkendt af branchens ledere for vores AI-løsninger og -muligheder

    AI Excellence Award

    2023 Machine Learning & Intelligent Agent

    2023 International Business Awards

    Gold Stevie for Artificial Intelligence/Machine Learning

    2022 Global AI Partner of the year

    Microsoft Partner of the Year Awards

    Best in Machine Learning Platforms

    The 2022 AI Tech Awards

    EY Intelligent Payroll Chatbot

    2023 BI stratus Award in AI category

    Vores tilgang til kunstig intelligens

    AI’s potentiale til at skabe positiv menneskelig påvirkning vil afhænge af en ansvarlig og menneskeorienteret tilgang, der fokuserer på at skabe værdi for alle. 

     

    Læs mere (EN)

    EY's principper for kunstig intelligens

    EY forpligter sig til ansvarlig og etisk design, implementering og brug af AI-systemer.

     

    Læs mere (EN)

    Navigation til din AI-rejse

    Lær mere om EY.ai, en holistisk tilgang til kunstig intelligens.

    Kontakt os